HTML

Életünk négyesben

Friss topikok

  • krane: Helló! Jó egy év elteltével idetévedve, csupa boldog eseményről olvashatok! Nagyon örülök nek... (2012.09.19. 15:37) Na végre újra itt!
  • Andi: Nem jelentkezel, mi Úújság felétek? Helyre rázódtak a dolgok? Üdv! (2009.08.02. 19:23) Az elmúlt idők
  • Andi: Végre! Láti láti mire képesk ezek a kis tücskök! Pásiból párás szemü apuka válik! Ujjam köré csvar... (2009.06.24. 16:00) Tiszta víz a pohárban...
  • Orumiya: Gyermekelhelyezés???? Nem ő lépett le véletlenül, akkor meg mit akar?! (2009.06.21. 18:52) ÁÁÁ
  • Andi: ma 31-e van! remélem hogy saját ágyban aludtatok az éjjel! (2009.05.31. 18:36) Tele van a ******

Címkék

Na!!

2009.04.28. 04:18 atrask

Szóval az élet pocsékabb mint gondoltam!

Nem hiszem el, hogy ennyi ráb*szás

után is, még képes vagyok hinni!

Mi a f*szért dédelgetek hiú ábrándokat?

Hát sikerült elérni, (bár ezek szerint nem

vagyok nagy veszteség a nők szemében)

hogy végleg meggyűlőljem a női nemet!

Mától kezdve kőkeményen, csak a ki-

használásra megyek! Jól megb*szom

és mehet, nálam ne rontsa a levegőt!!

Ha mégegyszer meghallom nő szájából

a "megbecsül, hű, és odaadó" dumát,

a mondat elején leköpöm, és elsétálok!

Dani egyébként tök jól van, voltunk 

bárányhímlősek is, úgyhogy egy pipálva!

Majd rakok fel képet is! Na páááá!

(Mocskos r*banc minden nő! /tisztelet a kivételeknek/)

Alkottam egy bölcsességet:

Egy nőben addig bízhatsz meg, amíg nincs

közöd hozzá!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atrask.blog.hu/api/trackback/id/tr366339357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orumiya 2009.04.28. 16:26:18

Nem szeretem az általánosítást és nem is akarlak meggyőzni. De! Ez oda-vissza működik. Lehet, hogy a lány, akivel majd bosszúból elbánsz, a férfiakról alkot majd hasonló véleményt... Mindenesetre, szomorú hogy ilyen megtörténik :'(

Orumiya 2009.04.28. 16:45:16

(időközben végignézegettem a blogodat tüzetesebben)

atrask 2009.04.28. 19:38:45

Nem bosszúnak szánom, hogy elégtételt vegyek a csalfa asszonyi népen, hanem óvatosságból, megelőzésből, inkább nem vonom be a kis családom életébe, hogy megkíméljem a fiam, az esetleges csalódástól. Ha valakihez hozzászokik, utána, hogy magyarázzam el neki, ha lelép? Inkább be sem mutatom! :) Egyébként, meg annyira szánalmasan romantikus alkat vagyok, hogy úgy is megint beleszeretnék, aztán megint elölről az egész, és ez olyan qrva unalmas már. :)

Orumiya 2009.04.29. 14:42:54

Végülis teljesen igazad van (a kommentben), és így már értem. Remélem, írsz majd gyakrabban (vidámabbakat, pl a Picúrról :))

SOFAD 2009.04.29. 16:47:14

Csatlakozom az előttem szólóhoz... Egyszerűen nem szabad általánosítani! Azért mert párszor megégetted magad, még lehetnek normális nők, akik a lelküket kitennék érted. Persze ehhez Te is kellesz... Nem papolni akarok, csak ha már publikusak az írásaid, akkor írhatok véleményt. Mindenkinek vannak elvárásai a másikkal szemben, ez asszem természetes. De csak olyan elvárásokat támassz, amiket magad is teljesítesz! Ha megfojtod a ragaszkodással, pl. percenként felhívod, hogy mit csinál, kivel van, attól a legtöbben falra másznak, talán Te örülnél, ha egy kapcsolat hajnalán a fiadra szánt idődet is megpróbálná beosztani a párod? Ez csak egy meglátás, lehet nem így van és magamból indulok ki, de az a férfi, aki engem megpróbál megkötözni, aki mellett nem lehet önálló egyéniség, az nekem nem kell. Tényleg nem bántásból írom, hanem sajnálom, hogy a fiad anya - még ha csak pót-anya - nélkül fog felnőni. Nem lesz előtte egy normális családkép, talán ugyanúgy egész életében csonka családra fog "vágyni" és ezért úgy alakul az élete, ahogy a Tied most. Ha nem magad miatt, miatta kellene erősebben hajlanod a kompromisszumokra. Bocs, ha keményen írtam meg a véleményem.

Andi 2009.05.01. 20:56:09

na végre valami életjel! Bár mit mondjak nem a vidámabbik fajta, de kel :) Örülök, hogy DAni jól van, és irigy is vagyok amiért ő már túl van a himlőn. Sajna Vince még nem kapta el pedig szeretném, ha múltidőben beszélhetnék már róla én is!
süti beállítások módosítása