HTML

Életünk négyesben

Friss topikok

  • krane: Helló! Jó egy év elteltével idetévedve, csupa boldog eseményről olvashatok! Nagyon örülök nek... (2012.09.19. 15:37) Na végre újra itt!
  • Andi: Nem jelentkezel, mi Úújság felétek? Helyre rázódtak a dolgok? Üdv! (2009.08.02. 19:23) Az elmúlt idők
  • Andi: Végre! Láti láti mire képesk ezek a kis tücskök! Pásiból párás szemü apuka válik! Ujjam köré csvar... (2009.06.24. 16:00) Tiszta víz a pohárban...
  • Orumiya: Gyermekelhelyezés???? Nem ő lépett le véletlenül, akkor meg mit akar?! (2009.06.21. 18:52) ÁÁÁ
  • Andi: ma 31-e van! remélem hogy saját ágyban aludtatok az éjjel! (2009.05.31. 18:36) Tele van a ******

Címkék

Hogyan lesz a baba

2012.11.18. 22:17 atrask

Ma eljött az a nap, amire nem is tudom mit mondjak: vártam, vagy nem...

Dani: Apa! Megnézhetem a kukidat?
Én: Minek? Láttad már mikor együtt fürödtünk.
Dani: A másik, hosszabbat!
Én: Megőrültél?! Egyébként is, az nem nyúlik meg csak úgy.
Dani: Miért? Mitől nyúlik meg?

(Hát itt egy kicsit lefagytam) :D

Válasz: Tudod, beszéltünk már arról, hogy a babát, a férfi teszi a nő hasába.
Dani: Igen.
Én: Na szóval, egy férfi és egy nő, ha szeretik egymást, együtt alszanak. Ilyenkor a férfinak megnyúlik a kukija, és azzal teszi a babát be a néni hasába. Így már kerek?

Hülyére röhögtem magam, most mégis mit mondjak neki?! Hazudni nem akarok, sem gólyáról, sem káposztáról,meg babról, elvégre kifejezetten igazmondásra tanítom. Szerintem, ez egy korrekt, gyerekként értelmezhető, leegyszerűsített igazság.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atrask.blog.hu/api/trackback/id/tr966339335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása