HTML

Életünk négyesben

Friss topikok

  • krane: Helló! Jó egy év elteltével idetévedve, csupa boldog eseményről olvashatok! Nagyon örülök nek... (2012.09.19. 15:37) Na végre újra itt!
  • Andi: Nem jelentkezel, mi Úújság felétek? Helyre rázódtak a dolgok? Üdv! (2009.08.02. 19:23) Az elmúlt idők
  • Andi: Végre! Láti láti mire képesk ezek a kis tücskök! Pásiból párás szemü apuka válik! Ujjam köré csvar... (2009.06.24. 16:00) Tiszta víz a pohárban...
  • Orumiya: Gyermekelhelyezés???? Nem ő lépett le véletlenül, akkor meg mit akar?! (2009.06.21. 18:52) ÁÁÁ
  • Andi: ma 31-e van! remélem hogy saját ágyban aludtatok az éjjel! (2009.05.31. 18:36) Tele van a ******

Címkék

Tiszta víz a pohárban...

2009.06.23. 15:27 atrask

Szal!

A szitu úgy néz ki, hogy én adtam be a gyermekelhelyezésit,

mert tele van a f***om azzal, hogy ha vmit el akarok intézni

akkor 3 napig az anyját kell hajkurásznom. Így nem lesz rá szükség!

Most mit mondjak?! Az eddig megbeszélt 7 találkozóból 2-re jött el.

Danival mi meg csak vártunk, aztán meg pár nap múlva felhív,

hogy elaludt! Ki a f***t érdekel?! O'szt ott gügyög, mint egy

debil, hogy: "Hogy van a picikém?" Úgy szájba taposnám, de úgy...

Mindegy, ezt a kis időt kibírom, utána, ha a bírósági döntés megvan

már nincs mitől tartanom, akkor úgy elküldöm a jó q*va anyjába, és

megmondom neki, hogy többé nem lesz megbeszélt találkozó,

ha mázlija lesz és útközben elcsíp minket akkor láthatja, ha nem

akkor ráb*szott! Na ennyi a sztori.   MÁS!

Dani olyan ügyes, és már olyanokat tud, hogy húúúúú

Büszke is vagyok rá!! AZ ÉN FIAM!!

Már az autómárkák jó részét felismeri, sőt egyik nap reggel

kávéztunk, egy kisközértben és megszólal: "Apa pözsó!"

Nézek körbe a boltban: "Itt fiam?! Hol van?"

Erre mutat felfelé a sörös dobozokra és újra:"Apa, pözsó!"

Akkor látom, hogy a Lö*enbrau dobozra mutat, amin

szintén egy oroszlán van oldal nézetből, csak egy-két

különbség van a két logó közt! Hát nem haláli?!

Reggel mindig a CSI:Miami zenéjére kelünk, egyik

reggel korábban keltem, és kinyomtam a teló, és

hagytam 20 perc plusz pihit Daninak. Elkezdtem

cirógatni, puszilgatni a hátát, és keltegettem:

"Dani, ébresztő!" Egy darabig hagyta, aztán hirtelen

felült az ágyon és nagyra tágult szemekkel kérdezte:

"Helyszínelők hóó van?"   Nem tudom, lehet, hogy hülyén

hangzik, de úgy meghatódom, az ilyen aranyos kis

megmozdulásaitól, most is "párás" a szemem, ahogy ezt leírtam.

WÁÁÁÁÁ! Szentimentális vénember lettem!

Na jó, nem! Na majd jövök!

Ja! Tegnap kifizettem az új albit, elsején beköltözünk.

Na páááá!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://atrask.blog.hu/api/trackback/id/tr266339351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orumiya 2009.06.23. 19:49:47

Hogy oldottátok meg az elmúlt 2 hónapot?

Andi 2009.06.24. 16:00:31

Végre! Láti láti mire képesk ezek a kis tücskök! Pásiból párás szemü apuka válik! Ujjam köré csvartam aput tipiku esete! Üdv
süti beállítások módosítása