HTML

Életünk négyesben

Friss topikok

  • krane: Helló! Jó egy év elteltével idetévedve, csupa boldog eseményről olvashatok! Nagyon örülök nek... (2012.09.19. 15:37) Na végre újra itt!
  • Andi: Nem jelentkezel, mi Úújság felétek? Helyre rázódtak a dolgok? Üdv! (2009.08.02. 19:23) Az elmúlt idők
  • Andi: Végre! Láti láti mire képesk ezek a kis tücskök! Pásiból párás szemü apuka válik! Ujjam köré csvar... (2009.06.24. 16:00) Tiszta víz a pohárban...
  • Orumiya: Gyermekelhelyezés???? Nem ő lépett le véletlenül, akkor meg mit akar?! (2009.06.21. 18:52) ÁÁÁ
  • Andi: ma 31-e van! remélem hogy saját ágyban aludtatok az éjjel! (2009.05.31. 18:36) Tele van a ******

Címkék

Sziasztok!

2012.11.05. 09:40 atrask

Hát az életünk továbbra is halad, (relatíve) pont úgy, ahogy szerintem egy normális család esetében kéne.
Bár történtek dolgok velünk, lássuk szép sorjában. Babát várunk, ez nem újdonság (de jóóó), és lányt 
szerettünk volna, nos László lesz. Majd a következő! Én pizzafutárként dolgozom szép, nagy főváros-
unkban, miközben kb 20-25 km-re lakom Budapesttől. Nos október 19.-én (1 nappal a fiam 6. szülinapja
előtt) sikerült aktívan részt vennem egy közlekedési balesetben, melynek a végeredménye :
spirális alsó lábszártörés, így a szülinapot, a műtőben, és a kórházban tölthettem. Hála az égnek sikerült
egy akkora tömeget szerveznem a szülinapi bulira, hogy drága Danikám lazán átvészelte a hiányomat.
"Édesanyukája" hozta a szokásos formáját, találka 1 napig, ajándék, azóta 1x telefon és ezt ossza be
szegény kölök! Na nem baj, hála az égnek, pénteken délután sikerült elküldenem a jelentkezést az
E-DVI-re, és Máté fiam anyukája volt annyira együttműködő, hogy Mátéról küldött egy igazolványképet,
mert azt is csatolnom kellett. Írtam neki üzenetet és 2 óra múlva itt is volt a kép, úgyhogy egy szavam
se lehet. Ezért puszi neki ! Na szóval, lehet drukkolni, hogy májusban kapjunk egy szép, nagy, sárga
borítékot!! A doki március 3-ra mondja a babát, de én remélem, hogy 1-1,5 héttel előbb jön, mivel
nem szeretném, ha halak jegyű lenne. Nem vagyok horoszkópb*zi, de általában az alapjellemrajzok
igazak, és a halak egy nagyon gáz jegy, depresszív, és hangulatfüggő, plussz hisztis.. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Inkább legyen olyan, mint én, f*sza vízöntő, elvégre én vagyok az apja. Hasonlítson rám!
Egyre nagyobb a poci, a feleségem egy tünemény, süt, főz, egyre ügyesebb, imádom!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://atrask.blog.hu/api/trackback/id/tr416339337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása